Vecka 9 (8+0)

Idag gick vi in i en ny vecka igen! 💕 Älskar att det gĂ„r framĂ„t, om det Ă€n Ă€r sakta. 😊


Det roliga Ă€r att nu i vecka 9 sĂ„ har bĂ€bisen fĂ„tt en hand i Ovia Pregnancy-appen. 😊


Har legat sjuk i en hel vecka snart, jĂ€kla influensa.. Har inte alls tĂ€nkt pĂ„ att jag Ă€r gravid dĂ„ jag bara legat i soffan typ och mĂ„tt dĂ„ligt av influensan. Kan ju ha varit blandade symtom nĂ€r jag mĂ„tt olika slags konstigt sĂ„klart. IgĂ„r började jag kĂ€nna lite molvĂ€rk igen, lika idag. SĂ„ nog borde bĂ€bis och livmoder vĂ€xa. 💕

PÄ torsdag Àr det dags för hÀlsosamtal hos barnmorskan. Ska frÄga henne lite om KUB-test dÄ vi Àr lite i valet och kvalet om vi ska göra det eller inte.
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - E:

SÄ roligt att vi har exakt samma bf och allt. GÄr oxÄ in i v9 idag. OCH jag har ocksÄ massor vÀxtvÀrk och influensa haha! :P

Svar: Det roliga Ă€r att olika utrĂ€kningar visar lite olika, jag har egentligen BF 6/9 enligt lĂ€karen men just den appen sĂ€ger 5e. SĂ„ dĂ€r nĂ„nstans ska det vĂ€l vara iaf. 😊
Mot Ett +

#2 - - norralivet.blogg.se:

Ja tiden fram till vecka 12 kĂ€nns oĂ€ndlig! Hoppas att de gĂ„r ganska fort till slut! ❀

#3 - - E:

Haha ja om jag rÀknar med andra appar sÄ har jag ocksÄ bf 5e men vi fÄr se vad vul sÀger nu pÄ tisdag. Tror inte jag har bf tidigare Àn 5e i alla fall eftersom jag vet nÀr jag hade Àgglossning. :)

#4 - - E:

6e menade jag sÄklart :P

Upp