Vecka 6 (5+3)

Jag köpte ett test igår, som jag tog imorse. Lite lätt beroende kanske? 😝

Provade Apotekets stav den här gången. Efter att jag doppat den så började den snart suga åt sig och teststrecket kom fram på en gång innan kontrollstrecket. Sen var teststrecket kanske lite starkare tror jag. 👍🏼


Nu ska jag inte köpa fler test, utan bara använda det sista digitala (som redan finns hemma) under nästa vecka och hoppas på att se 3+ på displayen.

Jag måste inse att jag är gravid, trots att jag knappt har nå symtom. Detta ska resultera i en bäbis! Jag ska tänka positivt! 💕
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - Anonym:

Övertygad om attt en liten gror inom dig 😍

#2 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Jag var likadan. Tror jag tog minst 10 test innan jag kunde förstå att jag väntade barn :) Grattis!

Svar: Denna graviditet är jag inne på sju test hittills. 😝 Minst ett till blir det. 😉
Mot Ett +

#3 - - norralivet.blogg.se:

Är helt 100 på att det ligger ett litet frö och gosar sig i din mage! ❤

Upp