Vecka 5 (4+6)

Jag var lite kluven om jag skulle ta det digitala testet idag eller vänta nån dag. Meeeen så är jag ju så himla otålig! Bära eller brista typ. 😉

Vaknade klockan tre inatt och var kissnödig, tänkte tvinga mig själv att somna om men gick såklart inte. Så halv fyra klev jag upp och bestämde mig för att ta testet. Gravid kom upp inom en minut, stor lättnad redan där! Sen tog det en stund innan veckorna kom fram men till slut såg jag 2-3! Det går åt rätt håll iaf. Nu är det bara 3+ som fattas, och VUL såklart. Det sista digitala kommer jag nog att vänta med lite längre än en vecka att ta, tror jag iaf. 😝

Graviditeten, Tankar | |
#1 - - Lollo:

Men grattis! :)

Svar: Tack! 😊
Mot Ett +

#2 - - Denise :

Åh så skönt att få se att det går åt rätt håll! ☺️

#3 - - Vår längtan efter liten<3:

Men grattis och lycka till med graviditeten❤️😊

Svar: Tack så mycket! ♥
Mot Ett +

#4 - - Carolina Hell:

Håller tummarna allt jag kan :)

Svar: Tack tack. :)
Mot Ett +

#5 - - norralivet.blogg.se:

Haha jag förstår ändå att du inte kunde vänta, har noll tålamod själv :P Håller tummarna, som du säger, så verkar det gå åt rätt håll :D ❤

Upp