Vecka 5 (4+4)

Imorse tog jag mitt sista billiga test, och hoppades på det bästa!


Kan inte direkt klaga på att det var otydligt. 😉 Teststrecket är nästintill starkare än kontrollstrecket! Så detta måste ju betyda nåt bra. Jag blev en aning lugnare efter att jag tog detta test faktiskt. 😊

Jämförde med testen från BIM och BIM+2, stor skillnad! 😍


Graviditeten, Tankar | |
#1 - - iza svenningsson:

Åh va mysigt! :-)

#2 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Men åh grattis!! :)

#3 - - norralivet.blogg.se:

Ja det känns som ett gott tecken! :D underbart! ❤

Svar: Ja, det bara måste vara så! ❤️
Mot Ett +

#4 - - Mizca:

Grattis .. vad roligt, är säkert ett bra tecken :)

Svar: Ja, den är bra .. förutom att min telefon inte kan kopplas ihop med vilken usbkontakt som helst så funkar änsålänge bara å ladda i en dator =/

Upp