Symtom.

Idag är jag i vecka 5 (4+3) och jag har nog några symtom! Det första, och mest uppenbara, är utebliven mens. Sen är jag trött mest hela tiden. Gäspar jämt och kan somna på soffan i tid och otid. 😊 Jag måste gå och kissa oftare, och inatt var jag upp två gånger. Jag är aldrig annars upp på nätterna. Molvärken kommer och går fortfarande. Eventuellt att jag är lite mer hungrig än innan också, lite då och då. Så det bådar ju gott kan jag tycka! Nu inväntar jag bara att brösten ska börja ömma. 😜 Illamående kan jag gärna slippa men jag har ju inte så mycket att säga till om det slår till sen. 😉
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - E:

Grattis till plusset!! Vi är jättenära varandra i dagar, jag plussade den 27e och har bf 5 september. När du bf? :) Vore kul att följas åt.

Svar: Tack! Fattar fortfarande inte att det är sant. 😊 Jag plussade 28e på BIM. Så 5 eller 6 september säger apparna beroende på om man går efter senast mens eller ÄL. 😊
Mot Ett +

#2 - - Anonym:

Minns att jag kände mig bakfull-illamående och va hur trött som helst.

Upp