Bloggtips!

Nu vill jag att ni tipsar mig om bloggar!  👍🏼

Jag gärna vill ha tips på såna som handlar om infertilitet och även om dom som är gravida i början så man kan följas åt. 😊

Tack på förhand! 💕
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Vår kamp till ett plus:

Jag bloggar om vår resa till ett plus :)

#2 - - langtaneftermini :

Samma här! :) Snart är det nog dags för utredning. Känns som 2016 är vårat år ❤️

Svar: 2016 måste bli ett bra år! 💕
Mot Ett +

#3 - - E:

Bloggar och har samma bf som dig ;) Har haft ett missed abortion innan i september så är också orolig. Men ska jag göra ett tidigt vul. När har du tid för vul?

Svar: Dig följer jag redan. 😉 Fick tid för VUL 18 januari, kommer att vara nervös och orolig ända tills dess..
Mot Ett +

#4 - - R:

Bloggar, inte varje dag dock.. Men har bloggat sen ett år tillbaka. Vi har försökt två år, kört fem rundor pergotime, varav en resulterade i graviditet men slutade i MA i vecka 10 nu i maj.. Bestämde med kliniken i december att vi tog en paus i december för att fortsätta i januari med sista rundan pergotime, sen ivf. Men på något mirakulöst sätt har vi lyckats bli gravida själv nu i december och har också BF i september. Är livrädd för MA och väntar på mitt tidiga VUL...
troomtre.blogg.se

#5 - - pcosandi.blogg.se:

Jag har precis börjat min blogg, alla är SÅ välkomna... Pcosandi.blogg.se

#6 - - Sarah Sjöstedt:

Pcosheterdet.blogg.se! Har PCOS och är gravid i v17, bf juni 2016. Kul att ha hittat hit :)

#7 - - Anonym:

Hej!
Jag har pco och är ofrivilligt barnlös!www.nouw.com/resanviinteplanerat
Vi kämpar och hoppas, som så många andra, att 2016 ska bli vårt år 💞
Håller tummarna för er också!

#8 - - Anonym:

Jag googlade fram din blogg eftersom jag ska börja med Letrozol första kuren på lördag. Blir glad av att läsa att det äntligen lyckades för dig :) jag bloggar på nouw under namnet Tillsviblirtre om du vill titta in (:

Upp