CD1.

Då börjar vi med allt igen. Mensen började lite smått i förmiddags, fyra dagar efter sista Primolut-tabletten. Så på tisdag på CD3 börjar jag med omgång sju med Letrozole.

Känns ändå skönt att vi kör igång igen efter det ofrivilliga uppehållet. Nu ska vi försöka blicka framåt och tänka positivt. Får se när mottagningen hör av sig angående IVF men fram tills dess kör vi på med Letrozole.

När vi flög över dom bomullsliknande molnen kom jag att tänka på min lilla plutt, hur jag då svävade på moln när den kom in i våra liv. 💕 Jag hoppas innerligt att jag snart får känna den känslan igen utan att snabbt inpå falla igenom en spricka och landa helt platt..
Tankar | |
#1 - - Anonym:

Hoppas så att allt går bra! Och det är härligt att ni har kommit igång igen trots det jobbiga. Håller tummarna så hårt för er skull!

#2 - - norralivet.blogg.se:

Oj, det blev som anonymt tror jag :)

Upp