CD15.

Imorse kom den glada gubben fram! 😃 En dag tidigare Ă€n nĂ„n annan cykel, sĂ„ nĂ„n nytta gjorde mitt experiment dĂ„ kanske. đŸ‘đŸŒ



Nu Àr det bara att hÄlla tummarna att set gÄr vÀgen den hÀr Ättonde gÄngen! Och att det isf hamnar pÄ rÀtt stÀlle..
Tankar | |
#1 - - Min lÀngtan :

HÄller tummarna för dig!
HÀr Àr det ocksÄ fullt utslag idag..

#2 - - Sara :

Jag hÄller tummarna!

#3 - - Johanna:

HÄller tummarna för er! :)

#4 - - Anonym:

Åh hĂ„ller tummarna för er! :) <3

#5 - - Helena:

Hej. HÄller tummarna för dig och din man.
Jag och min sambo Àr ocksÄ 30+. Vi slutade med preventilmedel i januri -15 och i juni lyckades vi och lyckan var total. DessvÀrre upptÀcktes en ofostrig graviditet i v.12 (nÀr jag trodde att faran var över eftersom jag ju hade symtom och inte hade haft nÄn blödning).
Nu försöker vi vidare.
Även om det Ă€r synd att folk ska ha sĂ„na problem, Ă€r det skönt att lĂ€sa att man inte Ă€r ensam.

Upp