Bortblåst hopp.

Och där tog allt hopp slut.. 💔 Mensen gav sig tillkänna till slut, tyvärr.. Så imorgon blir det samtal till mottagningen och sprutstart på torsdag antar jag.. Ska väl bli, typ intressant, tror jag att prova lågdoshormoninjektioner innan det blir IVF.

Snart orkar jag inte prova nå mer, känns inte som om det är till nån nytta. Min kropp vill inte ge oss nån bäbis. 😔
Tankar | |
#1 - - drommaromettplus:

Jag beklagar :(

#2 - - Johanna:

hoppas verkligen det blir bra för er snart, det bara måste det! Hang in there ❤️

#3 - - Anonym:

Håll ut! Ni lyckades ju en gång och det är tecken på att det fungerar. Förstår att det är deprimerande och väldigt jobbigt att försöka hela tiden. Men man får kanske räkna med att det tar lika många försök som när det tog sig för er. Du är stark som kämpar! Önskar er all lycka 💜

#4 - - batmanbebis:

Men ni har ju inte ens provat IVF? Klart ni inte ska ge upp. IVF lyckas ju jätte många med.

Svar: Nej, vi har inte genomgått IVF. Och nej, vi ger inte upp! Men just då kändes det bara så jäkla meningslöst att hålla på med tabletterna som inte hjälper oss.. Så nu sätter vi allt vårt hopp till IVF som vi hoppas få börja med i början av nästa år.
Mot Ett +

Upp