BIM +1

1 dag över tiden. Har aldrig hänt att jag gått över, förutom en gång när vi plussade då. Men det slutade ju inte bra..

Tog ett test imorse för jag tycker att brösten känns lite annorlunda, och för att jag är 1 dag över. Självklart var det negativt. Offrade ett digitalt test också för att se om staven kanske inte hade rätt, men dom var överens tyvärr.. 💔 Skär mer i hjärtat att se orden "Inte gravid" än att bara se ett streck..

Vad håller min kropp på med?? Mensen kommer kanske idag då..



Tankar | |
#1 - - norralivet.blogg.se:

Åh jag förstår hur du menar, det blir mer påtagligt med ett ord som verkligen säger att man inte är gravid :/ Hoppas in i det sista för er, att det kanske är för tidigt eller något för att se. Annars fortsätter jag att hålla tummarna för er till nästa månad! Det är verkligen er tur nu! ❤

#2 - - www.drommamedpcos.bloggo.nu:

Ja visst känns orden mer 😞💔 håller tummarna! Kram

Upp