Test nummer 3.

Har sovit oroligt inatt. Vet inte om det har att göra med att jag skulle testa imorse. Vaknade första gången vid strax efter två, sen somnade jag om och vid fem vaknade jag andra gången och var kissnödig men tänkte att det var för tidigt. Somnade om och drömde så härligt!

Jag drömde att jag tog testet och det kom fram två streck! Jag grät av lycka och mannen kom precis hem från nattskiftet och hittade mig i badrummet och även han blev lycklig! Vi kramades och grät. Sen vaknade jag..

Klockan var strax före sex när jag vaknade igen och var då jättekissnödig så det var bara att kliva upp. Kissade i muggen och doppade sen testet. Kontrollstrecket kom fort fram men det var också det enda strecket, som jag hade trott..

Jävla dröm och jävla kropp! Bli gravid nån gång då!!
Tankar | PCOS, graviditetstest, ofrivillig barnlöshet, ofrivilligt barnlös | |
Upp