Frustrerande.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag missunnar ingen att få barn!

Men!

Det är så jäkla frustrerande att se folk till höger och vänster både hinna bli gravida och föda barnet innan vi ens har fått en tillstymmelse till ett plus, enbart icke fungerande behandlingar typ.. Frustrerande och orättvist! Och visst så sticker det lite i ögonen på mig när några av dessa par inte ens varit tillsammans nå länge alls innan dom blir gravida..

Nu har jag fått gnällt av mig lite för stunden. Imorgon väntar nytt VUL, sjätte och sista gången. För jag vet inte om jag orkar prova nå fler gånger med Letrozole om även denna sjätte gång misslyckas. Isf väntar jag nog på nästa steg.
Tankar | Letrozol, Letrozole, PCOS, fertilitetsbehandling, frustration, frustrerande, infertilitet, ofrivillig barnlöshet, ofrivilligt barnlös, orättvist | |
#1 - - Maria:

<3 du har all rätt att känna frustration. Och att det känns så jävla orättvist, för det är orättvist. Ni förtjänar ert plus. Jag håller mina tummar för er och skickar en stor kram!


Svar: Tack snälla! ❤️
Mot Ett +

Upp