Vecka 5 (4+0)

Det är med skräckblandad förtjusning jag återigen har såna här rubriker! Jag kommer att vara orolig ända till vi får komma in på tidigt VUL och förhoppningsvis får veta att allt står rätt till..

Jag kommer att behöva ha lite egenkontroll för att se om det verkar gå åt rätt håll. Ska köpa två digitala tester till så jag kan se om veckorna ändrar sig. Sist var jag ju väldigt misstänksam när jag fick 2-3 i vecka 7 eller 8, så jag hoppas att jag kommer att få se 3+ om typ två veckor. Sen har jag två stavar kvar från billigatester.se som jag ska ta och se om strecken blir nå starkare än det på BIM.
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - www.drommamedpcos.bloggo.nu:

Grattis ❤ förstår din noja, hade varit likadan. Kram

#2 - - norralivet.blogg.se:

Förstår att det känns lite oroligt, men hoppas verkligen! Håller tummarna! ❤

Upp