ÄL+8

Idag är jag alltså på ÄL+8 på ett ungefär. Idag har molvärken/mensvärken ökat i styrka sen i lördags. Nästan så jag funderar på att leta fram vetekudden.

Kan detta inte bara vara ett tecken på att ett embryo har gosat in sig i livmodern (eller åtminstone håller på)?! Snälla snälla snälla!
Tankar | |
#1 - - Anonym:

Kan mycke väl va att nått händer där inne! Hoppas!! Jag fick ömma bröst på dag 6 efter ÄL, 7 dagar efter började jag känna lite i tjejmagen, och på dag 8 syntes ett jättasvagt sträck. På dag 10 tog jag ett digitalt som visade 1-2 veckor. Nu är jag på dag 13 efter ÄL och hoppas den vill stanna kvar denna gång, fick missfall sist och är så himla rädd.
<3

#2 - - Anonym:

Håller alla mina tummar och tår 😃

#3 - - norralivet.blogg.se:

håller tummarna så hårt jag kan! :D

Upp