Vecka 6 (5+0)

Idag går vi in i vecka 6! Jag känner fortfarande inga symtom och är glad så länge jag mår bra. 😊 Men nojan finns fortfarande kvar, så jag köpte två test till igår som jag ska ta nån gång inom en snar framtid.




Jag har dessa två gravid-appar men har inte bestämt mig för vilken jag gillar bäst än. Om ni använder nån, vilken då och varför tycker ni den är bra?
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - Anonym:

Jag har bara testat den lila appen och den tycker jag om. Dels för all info om olika saker, det är smidigt att hitta bland de olika flikarna med informationen samt att man kan skriva dagboksinlägg som sedan kan göras till PDF fil som man kan skriva ut från datorn 👍🏻 har precis gjort detta nu och ska sätta in mina dagboksinlägg tillsammans med massa gravidbilder i en pärm så att jag har min "Gravidresa" sparad!! Ska bli roligt att pyssla med! Kommer vara härligt att läsa allt sedan för man glömmer rätt snabbt 😉😜!

#2 - - Anonym:

Jag har lyssnat på gravidpoddarna som finns i den lila. Och kollat på några filmer. Har inte använt mig av någon annan app så har inget att jämföra med. Poddarna kan jag rekommendera iallafall :)

#3 - - Jennie:

Detta har jag missat! Jättestort grattis till er!

Svar: Tack så mycket! 😊
Mot Ett +

#4 - - Medkarlek.blogg.se:

Jag vet att jag ibörjan ville ha alla symtom med att må illa osv, bara för att känna att jag är gravid! Men jag kan säga att var glad sålänge du slipper , de kommer komma i sinom tid ändå :) kram!

Svar: Hade du inte heller nå symtom i början? I vilken vecka kom dom och vad? 😊

Jag testade med RFSUs stickor idag, 8 dagar över tiden. Tyckte att det var väldigt svagt streck trots så långt över.. 😓 Jag är sååå nojig och orolig! Men det var ändå två streck så jag borde väl vara lugn..
Mot Ett +

#5 - - Medkarlek.blogg.se:

Haha, jag har den lila appen har jag, även natural cycles app och en som heter ovia pregnancy , de är kul att gå in på all olika och läsa! Men ska jag välja en så gillar jag den lila gravidappen bäst :)

#6 - - Medkarlek.blogg.se:

Två streck är två streck, de ordentliga kom väl framåt v 10! Men jag har inte haft överdrivet starka symtom alls, de är först nu i vecka 15 som jag börjat känna av humörsvängningar jättemycket och de är inget skoj! Hoppas du kan slappna av snart :)

#7 - - norralivet.blogg.se:

Jag gillar den lila och liberos :D Vad är det för app överst i inlägget? :)

Svar: Den översta heter Gravidguiden, från Familjeliv. :)
Mot Ett +

Upp