VUL.

Idag öppnade äntligen mottagningen! Jag hade hoppats på att få en tid nästa vecka, i typ vecka 6+2 som är på torsdag. Men nä, vi fick en tid veckan efter ändå. Jag som ville få det snabbt avklarat! Så måndag 18 januari ska vi dit, jag är då i vecka 6+6. Förhoppningsvis finns det ett litet liv där inne som är så stort som det ska vara. 💕

Väntan känns lång, iaf just nu..
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - E:

Du är inte ensam om att ha lång väntan. Har rul 20 januari. Hoppas det kommer gå bra för oss båda. Kram

Svar: Det hoppas jag också! 😊
Mot Ett +

#2 - - norralivet.blogg.se:

Hoppas att dagarna går fort ändå på något vis :) Att de bara swishar iväg!

Svar: Tur att jag börjar jobba ordentligt på måndag så då går nog veckan fort. 😊
Mot Ett +

#3 - - Anonym:

Jag fick vänta äta till 9+0 innan jag fick göra Vul. Gjorde IVFen via västmanland landsting. Rul i vecka 18+0. En evig väntan!!

Upp