Vecka 11 (10+4)

Oj, insåg precis att det var väldigt längesen jag skrev nåt. Men så kan det bli ibland! 😊

Jag mår bra, med inslag av illamående då och då, trötthet och fortsatt förstoppad. Men jag är glad ändå! 😉 På måndag ska jag ringa och boka tid för VUL, hittade en klinik i närheten som utför det. Kommer att boka en tid till den 23e, då kommer vi att vara i 12+0. Hoppas att allt kommer att se bra ut! Aningens nervös är jag allt ändå..

Idag köpte jag mig två par jeans, mammabyxor liksom! Är svullen så mina vanliga jeggings sitter inte skönt längre.

Idag bestämde jag och mannen att vi ska gå ut med graviditeten officiellt imorgon, på kärlekens dag. Kanske lite i det tidigaste laget men vi känner att vi ändå vill göra det. Fel kan det bli när som helst om man nu ska vara så. Vi hoppas och tror att detta ska gå vägen, så vi tänker glädjas åt det i nuet och väljer då att göra så här. Så svårt att hålla tyst om det när det enda vi vill är att bara skrika ut det och visa vår glädje och kärlek som vi känner! 💕
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - norralivet.blogg.se:

Även om det är tragiskt om det skulle hända något (gud förbjude) så sa någon något så fint till mig när jag hade samma tankar. Det enda som kan hända är att man har varit lycklig i onödan! :) ❤ Hellre det än att ha varit olycklig i onödan! :) Så glad för er skull! ❤

#2 - - E:

Spännande! Hur gick det? :) Jag tänkte gå ut med graviditeten efter kub nästa torsdag. Då är jag i vecka 12+5.

Svar: Det gick bra! Bara positiva kommentarer. 😉
Mot Ett +

#3 - - Anonym:

Så nyfiken på om ni varit iväg på ultraljud :)

Upp