BIM -3

Oj, var ett tag sen jag skrev men jag har varit sjuk i en vecka. Bara legat i sängen och försökt tagit det lugnt i princip. Och iom feber, halsont, förkylning och ögoninflammation vet jag inte alls hur det kan ha påverkat en ev befruktning som borde ha skett under den tiden isf.

Tre dagar kvar till mens och jag känner ingenting, som vanligt. Denna gång har jag inte tagit ett enda test hittills och kommer så inte heller att göra, jag har lärt mig att det inte är nödvändigt. Bara att vänta in mens, eller inte mens.

Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan men just nu har jag inte mycket hopp till övers kan jag säga.. 😔
Tankar | |
#1 - - Marika:

Jag ligger lika i cykeln som dig. Väntar mens om typ 2-3 dagar. Har ömma bröst men de har jag typ alltid mellan Äl o mens så det är inget jag lägger nå vikt på. Jag orkar inte heller hoppas massa längre så jag var ut o festade stort i lördags, i vanliga fall har jag undvikit alkohol efter Äl. Jag gör som du denna månad o bara väntar på mensen jag oxå. De är bara jobbigt med negativt testbesked iaf. Håller tummarna för er!💞

#2 - - drommaromettplus:

Håller tummarna att mensen inte kommer!!!!

#3 - - Anonym:

Blev det er tur nu? :) hoppas! :)

Svar: BIM idag, ska inte testa nå utan invänta mensen ist. Och kommer inte mensen idag så väntar jag nån dag till med att testa.
Mot Ett +

#4 - - norralivet.blogg.se:

Åååh jag håller tummar och tår för er skull! ❤️

Upp