Dubbeldos.

Imorse var det dags att påbörja andra kuren med Letrozole, denna gång dubbeldos. Ringde till fertilitetskliniken i tisdags, då mensen började, så jag kunde boka in ett VUL. Så nästa fredag ska jag dit igen och se om min kropp svarar bättre på dubbeldos än enkeldos. Hoppas innerligt.
Utredning | Letrozol, Letrozole, barnlängtan, ofrivillig barnlöshet, pcos | |
#1 - - drommaromettplus:

Håller tummarna för dig!
Jag har också ätit dubbel dos av Letrozole och ska på måndag göra ett VUL.

Svar: Hoppas att det ser bra ut för dig på måndag! :)
Mot Ett +

#2 - - Anonym:

Hej! jag har följt din blogg i någon månad nu och funderar på hur länge ni försökt och hur långt ni gått i utredningen. Jag och min sambo har precis vänt oss till kvinnokliniken och vi skulle få hem papper att fylla i och sen få vår första tid bokad. Hur går händelseförloppet till och vad är det för papper? Hoppas du orkar svara och att dubbeldosen gör susen. Kram

Upp