Framtiden.

Jag och min man chattar rätt mycket med varandra när han är på jobbet.


Känns trevligt att han börjar tänka mer och mer på vår framtid, med barn. Han brukar oftast inte göra det, vad jag vet. Inte alls i den utsträckning som jag gör, eller verbalt gör kanske jag ska säga.

Jag längtar så otroligt att få se honom med vårt barn! Han kommer att bli världens bästa pappa! ❤️
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Mysig konversation! :-)

Svar: Ja, verkligen! :)
Mot Ett +

#2 - - Mizca:

Åh, vad mysigt.
Det är ju underbart :)

Svar: Ja, de tomtarna/vättarna är jättesöta.

#3 - - fröken A:

Vilken gullig konversation på sms! ;)

#4 - - Barnkampen:

Åh vad fint! :)

#5 - - Mizca:

Svar: Det är inte alla som vet om sidan, men bra att den sprids så tycker verkligen du skall besöka den!
Det är ett jättebra initiativ =)

#6 - - MATILDA:

Vad fint :)

Upp