Vecka 6 (5+0)

VĂ€lkommen vecka 6! 💕



Vi hoppas sÄ innerligt att detta Àr en normal graviditet och att allt kommer att gÄ som det ska!

Slutar man nÄnsin att vara orolig?
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - Denise :

HÄller tummarna för er! Oron tyckte jag slÀppte efter vecka12 dÄ vi gjorde ett tidigt ultraljud. Men allt kan ju hÀnda men man mÄste nÀstan försöka att vara glad sÄ lÀnge man kan!

#2 - - E:

HÄller sÄ tummarna för dig och din man att det Àr en normal graviditet..!
Men Äh, det dÀr med att vara orolig jag Àr gravid i v 17(16+3) och fortfarande orolig. Trots ultraljud och att jag kan lyssna pÄ barnets hjÀrta hemma. Men en kompis uttryckte det rÀtt klokt, det mÄste vara som en slags förbredelse mot förÀldarskapet. NÀr babyn vÀl har kommit ut finns det ju tusen andra saker som kan hÀnda. Vi fÄr tÀnka att de smÄ förhoppningsvis vÀxer och bara har det varmt och skönt dÀrinnte i magen. Varma lyckoönskningar till dig och din graviditet. Kram

#3 - - norralivet.blogg.se:

Är fortfarande orolig i vecka 30, men sĂ„ Ă€r jag ju iofs en vĂ€ldigt orolig person i övrigt :) Men jag tror att man alltid kommer att vara orolig nu framöver! Hoppas att oron slĂ€pper lite efter VUL och att du till slut kan njuta av allt till fullo! ❀

#4 - - E:

TÀnk att vi ligger EXAKT lika haha. Helt galet. Gick ocksÄ in i v6 idag och har bf 5sep.

Svar: RĂ€tt roligt att vi ligger exakt lika. 😊 FĂ„r se hur mycket det kommer att Ă€ndras senare. 😊
Mot Ett +

#5 - - Anonym:

Vad anvĂ€nder du för app? 😊

Svar: Gravid & Baby heter den. 😊
Mot Ett +

Upp