Digitalt test.

Imorgon är jag i vecka 4+6 och det är precis en vecka då sen BIM och jag plussade. Frågan är om jag kan ta ett digitalt test då och förvänta mig att veckoindiktorn visar 2-3? Eller ska jag vänta nån dag?

Egentligen är jag skräckslagen att ta ett till digitalt test, rädd att det inte ska visa det jag vill. Tänk om det visar Inte gravid! 😱

Hur tänker ni? Hur skulle ni göra? Ska jag ta testet imorgon eller vänta ett tag?

Hittade detta på en sida angående hCG-nivåer och veckorna på testet: Efter att ha läst på lite om Clearblues test med veckoindikator så fick jag reda på att för att resultatet blir 1-2 veckor om hCG är under 200. Är nivån mellan 200 och 2000 visar veckoindikatorn 2-3 veckor och är nivån över 2000 så visar indikatorn 3+. 
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - norralivet.blogg.se:

Jag skulle ha väntat ett tag, så du inte stressar upp dig i "onödan" om det är för tidigt. Inge bra med stress, sysselsätt dig istället med något så att du kan låta bli :) Hoppas och tror dock att allt är bra men för säkerhetsskull, om allt stämmer men det är för tidigt, vänta med att ta ett digitalt :) ❤

Svar: Jag kunde inte hålla mig så jag tog testet imorse. 😝 Som tur var gick det bra. ❤️
Mot Ett +

#2 - - drommaromettplus:

Jag vet att det är svårt men jag skulle nog vänta ett par dagar till, så du slipper oroa dig i onödan. kram

Svar: Otålig jag, tog imorse och det blev bra. 😊
Mot Ett +

Upp