Nära?

Om jag har riktig tur så blir det glad gubbe imorgon på CD15! Det var först i måndags jag förstod att man kan titta på strecken på stickan också och inte bara på det digitala fönstret. 😝 Så igår och idag fotade jag stickorna och jämförde och teststrecket var starkare idag än igår och nästan lika starkt som kontrollstrecket! 👍🏼


Hoppas bara att det blir som jag hoppas. Om jag får glad gubbe imorgon så är det en dag tidigare än förut! CD16 är det tidigaste jag fått förut. 😊 

Vad tror ni?
Tankar | |
#1 - - Min längtan:

Det är så roligt, vi är på exakt samma cykeldag - förra månaden och nu! Här slog det om ikväll!

Svar: Håller tummarna för oss båda! 😊 Om jag hade testat ikväll så kanske det också slagit om, men jag är snål när det gäller dom dyra digitala och håller mig till en gång på morgonen. 😝
Mot Ett +

Upp