CD1?

Men visst, kroppen gör inte alls som den borde. Igår eftermiddag/kväll kom det ytterst lite blod. Och imorse vaknade jag med mensvärk och ja, nu är det på riktigt. 😢

Ovitrellen verkar ju vara lönlöst för mig då? Isf skulle jag haft ÄL 3-4 dagar efter sprutan ist för 2-3, eftersom att mensen kom nu. Eller så har den inte alls fungerat och så har kroppen gjort som förut ändå och haft ÄL på CD18 med tanke på att det stämmer iom mens idag, 14 dagar efter CD18. Suck!

Och jag antar att jag ska räkna idag som CD1? Så svårt det där när det kom lite blod igår men det är nog idag som är CD1 då jag har mensvärk och så.

Dumma jävla kropp! 💔 Bara en omgång kvar med Letrozole nu. Måtte den fungera!
Tankar | Letrozol, Letrozole, Ovitrelle, PCOS, fertilitetsbehandling, mens, ofrivillig barnlöshet, ofrivilligt barnlös, ÄL, ägglossning | |
#1 - - Anonym:

Åh vad jag hoppas att det går på sista kuren <3 fick själv kämpa med Letrozol och till slut fick vi ett plus! Jag önskar att du får uppleva samma sak snart!! Kämpa!!

#2 - - Lillis:

Såklart Ovitrellen fungerar! Jag har tagit den ca 15 gånger, och min ägglossning sker 3 dagar efter. Sen kommer min mens 2 veckor senare. Om mensen diffar på en dag eller två, behöver ju ej bry dig om. Om du inte haft ägglossning brukar den oftast vara 1-2 veckor försenad. Jag höll på med pergotime och Puregon i över ett år innan vi lyckades.

Upp