Sista rycket.

Igår, nästan inatt, gjorde vi sista rycket med "tvångssex". Nu är det bara att vänta, igen.



Denna sjätte omgång var inte lika inriktad på "tvångssex" faktiskt, visst visste vi att vi var tvungna men det var inte alls samma press och olust. Bara denna sista gång som vi egentligen inte ville men inte ville gå miste om heller. Så en väldigt spontan och avslappnad omgång hoppas vi ger utdelning! 💕
Tankar | |
#1 - - Anonym:

Hoppas verkligen på ett mirakel denna gång <3

#2 - - drommaromettplus:

Håller tummarna för er!!

#3 - - Anonym:

Råkade ramla in på din blogg för jag googlade på ägglossningar runt 60 dagar! Har läst ett par månader bakåt och undrar nu ifall du provat ätit lchf en längre period? Om inte så borde du googla på lchf och graviditet i samma mening :-) hoppas verkligen du blir gravid snart! Jag slutade med p-piller för ca 1 år sen just för att se om min kropp "funkar" vilket den inte gör, men jag är glad att jag slutat med dom nu så jag kan försöka lära känna min kropp tills den dagen då jag och min sambo känner oss "redo" :-)

Upp