Inlagd.

Efter typ fem timmar (mest väntande) på akuten är jag nu inlagd på gynavdelningen. Jag hade dock ingen extra vätska nånstans och det är ingen större blödning jag har, så det är ju skönt. Men det är som menssmärtor jag har fått under dagen och sen nån avstickare från höger sida.

Läkaren sa att inte ens med en pistol mot hans huvud skulle han skicka hem mig i bil, 45 minuter från sjukhuset. Om han inte ville gå tillbaka till att köra budbil igen. 😂 Just pga att vi vet att det är utomkveds.

Så nu ligger jag på avdelningen med smärtstillande- och sockerdropp då jag inte får äta eller dricka.. 😔

Vi får se om jag får en tidigare tid för operation eller om det blir på tisdag som planerat, mycket beror väl på hur mitt tillstånd utvecklar sig.
Tankar | |
#1 - - www.drommamedpcos.bloggo.nu:

Ursh vad skit vi ska ska åka på! Skönt att dem tog dig på allvar direkt, tog en tredje läkare för mig haha krya på dig å jag tänker på dig å lider med dig. Varma kramar

#2 - - Anonym:

Upp