Dumma magkänsla.

Det känns som om jag är i nån slags bubbla. Vet varken in eller ut. Hur ska allt detta sluta?

Min man försöker få mig att tänka positivt, att det ordnar upp sig och hCG-värdet stiger normalt och snart syns nåt i livmodern, att allt bara var en tillfällighet. Men hur lätt är det att tänka så när dom på mottagningen säger att det troligast är ett X? Jag är tacksam att min man kan vara så pass positiv iaf men jag kan tyvärr inte se nåt ljus i tunneln i den här situationen.

Jag visste väl att det var nå fel när jag inte hade/har nå graviditetssymtom överhuvudtaget! Mår oförskämt bra och har gjort sen dag 1. Men min magkänsla sa att så ska det inte vara, nåt stämmer inte. Och tydligen kan min magkänsla ha rätt nu, tyvärr.. 💔
Tankar | |
#1 - - suzette:

Tänker på dig och finns på messenger om det är nått. Stor kram

#2 - - www.drommamedpcos.bloggo.nu:

Så är min sambo, positiv. Ibland gör de mig tokig då han inte är realistisk. Men tack vare att han är så lättsam gör nog att jag står på benen idag efter allt. Tänker pådig å tyvärr har den fördömda magkänslan oftast rätt. <3 kram

Upp