Vecka 7 (6+0)

VĂ€lkommen vecka 7! 💕



IgĂ„r sĂ„ började jag mĂ„ lite konstigt, förstod inte riktigt vad det var. Men det slog mig till slut att det var illamĂ„ende! Likadant idag. Jag har mĂ€rkt att det Ă€r pĂ„ tidig eftermiddag det börjar och sĂ„ kan det bli lite vĂ€rre framĂ„t kvĂ€llen. Varför vara som alla andra och mĂ„ illa pĂ„ morgonen/förmiddagen? 😜😂 SĂ„ vi fĂ„r se hur allt detta artar sig. 😊
Graviditeten, Tankar | |
#1 - - Anonym:

Mitt illamÄende började vid vecka 7 och eskalerade mer och mer. Hade svÄrt för att Àta varm mat sÄ blev mycket smörgÄs och frukt för min del. HÄller tummarna att du slipper bli alltför illamÄende, det Àr jobbigt. Har du nÄgra andra symtom?

Svar: Ja, vi fĂ„r se hur det artar sig. 😊 Jag Ă€r lite extra trött och kissnödig. Har molvĂ€rk till och frĂ„n ocksĂ„.
Mot Ett +

Upp