BIM vs CD1.

BIM idag, men som vanligt blev det CD1. 😔

Jag hade tid för tatuering klockan 10 idag, och under tiden jag satt dÀr i stolen sÄ smög sig mensvÀrken pÄ. Fan!

Kom hem vid 13-tiden och gick pĂ„ toa, mycket riktigt sĂ„ var det lite blod pĂ„ pappret. GrĂ€t ur mig en skvĂ€tt eller fem innan jag ringde till mottagningen för att boka in ett nytt VUL. 😱

NÄt bra kom ur den hÀr dagen iaf, en ny tatuering.
Tankar, Utredning | |
#1 - - drommaromettplus:

Nej va surt! FörstÄr inte varför det ska vara sÄ svÄrt att bli med barn men roligt med en ny tatuering!

Svar: SĂ„ jĂ€vla surt! Har grĂ„tit och grĂ„tit idag.. 😱 Skulle behöva ha semester frĂ„n vardagen nu!
Mot Ett +

#2 - - Ida:

Be om trippeldos letrozole den hÀr gÄngen, det var det som funkade för mig!

Svar: FÄr fina ÀggblÄsor med dubbeldos, sÄ trippel kan ju bli för mycket?
Mot Ett +

#3 - - Ida:

Min lÀkare sa att det inte kan bli för mycket, att man kan ta upp till fem piller. Det kan ju kanske va sÄ att dina blÄsor behöver en till liten extra skjuts för att verkligen bli bra. Kan ju va vÀrt att prova eller ta upp till diskussion med din lÀkare i allafall. :)

#4 - - Lillajag:

Jag höll pÄ med Puregon i ett Ärs tid. Dem gÄngerna jag blev gravid var nÀr ÀggblÄsorna var ca 23-24mm. Aldrig nÀr dem var mindre. Kanske var slemhinnan tjockare dÄ. Hejjar pÄ dig!!

#5 - - www.drommamedpcos.bloggo.nu :

Men va sjutton :( TÀnk om det kunde klaffa nÄngÄng kram

Svar: Ja, menar det. Men nej dÄ.. :(
Mot Ett +

Upp