CD1.

Ja, som jag trodde. I förmiddags började den att krypa fram, den jävla mensen! Suck och åter suck.

Var upp till Apoteket och beställde Letrozole, visste sen förra gången att dom måste beställa hem. Kommer på onsdag och det är då jag ska påbörja min fjärde behandling. Jag har dock fem tabletter kvar sen förra asken så jag skulle inte stå utan om leveransen blir sen.

Jag ringde till mottagningen och berättade samma sak som för precis en månad sen. Sköterskan uttryckte sig att det är ju positivt med ÄL men ändå skit att det inte tar sig! Precis så, ja. Så på CD11 ska jag in på VUL, för tyvärr fanns det ingen läkare på plats på fredagen som är CD12.

Det positiva med dagen är väl ändå att jag tyckte att min arbetsintervju kändes bra! Får besked i slutet av veckan eller i början av nästa. Kan inte det gå vägen då iaf när inte mina ägg vill bli befruktade.. Nåt bra måste hända!
Tankar, Utredning | |
#1 - - drommaromettplus:

Nej va tråkigt med mensen! Hoppades så för dig denna gången :(

Svar: Ja, det var otroligt tråkigt.. Men på det igen antar jag, finns inte så mycket annat val.
Och hemskt tråkigt det som hände er.. Hoppas på att nästa graviditet slutar i en bäbis! ♥
Mot Ett +

Upp