Utanför mitt fönster.

I nån månad har jag uppmärksammat ett par som tydligen har en bestämd promenadrutt för jag har sett dom gått förbi vårt hus många gånger. Tjejen gravid, så klart. Jag har sett henne bli större och större, men idag när jag såg dom gå förbi gick dom med barnvagn istället. Men grattis då!
 
Jag vill också bli större och större för att sen få gå på promenad med MITT barn i vagn.. Ibland känns allt bara så orättvist! Och allt känns så långt bort..
Tankar | |
#1 - - batmanbebis:

Jag me!
Åh jag drömmer om småsakerna verkligen.
Att få handla första bebisplagget
Att få titta på bebisen när h*n sover
Att handla en vagn!

Svar: Jag har nu köpt första bäbiskläderna! Var bara tvungen.. Tre bodys som det står I Love mummy, I Love Dady och I Love cuddling. Kunde verkligen inte låta bli! Nu hoppas jag bara att det blir nån bäbis nån gång så den får använda bodysarna.
Frugan

#2 - - mizca:

Åh. Jag känner igen mig. Faktiskt jobbigt.

#3 - - H:

Ååååh PRECIS så jag känner! Jag ser folk bli gravida och lägga ut de på FB, jag ser folk med barnvagn överallt, lyckliga par och nyblivna familjer... Känns som man aldrig kommer komma dit och HUR kommer man över denna känslan?

Svar: Det är verkligen jobbigt.. Vet inte alls hur man blir kvitt den känslan, kanske när man själv blir gravid, men det känns som en evighet eller två dit. Blä!
Frugan

#4 - - Mizca:

Kika gärna på min blogg, har dragit en ny vinnare :)

#5 - - Mizca:

Hej!
Jag tackar för tiden du lagt på att ställa fråga/frågor till mig - riktigt skoj att besvara! Ville bara meddela att svaren nu är uppe tillsammans med länk till dig!

Ha en trevlig dag!

#6 - - Småstadsfrun:

Hade en liknade upplevelse när vi låg på neo i flera månader med vår. Såg alla andra komma in till förlossningen, födde och åkte därifrån. Kvar var vi och kunde inte åka på länge. Gissa om jag var stolt när vi äntligen också fick åka hem. Kändes som jag hade stulit barnet och vakterna var på väg. Men det var tufft att se alla andra åka hem och gå med sina barnvagnar..

Svar: Åh, det måste verkligen ha känts jobbigt. Varför kan det inte bara få flyta på och vara rättvist, typ. Allt bra händer alla andra förutom en själv.
Frugan

Upp