Drömscenario.

Jag har målat upp ett drömscenario i mitt huvud om hur jag vill berätta för min man att jag väntar vårt första barn, när den dagen nu kommer!
 
Jag ska testa en morgon då han också är hemma, och att vi inte behöver rusa iväg till jobben på ett bra tag. Helst ska han fortfarande sova så jag kan göra det i min ensamhet. När dagen kommer då testet väl visar positivt ska jag väcka honom med frukost på sängen. Och där på frukostbrickan ska även det positiva testet ligga! ❤️
 
 
Det kommer att bli så intressant att se hur vi båda kommer att reagera. Kommer vi att vara tysta? Gråta? Skratta? Det återstår att se, förhoppningsvis.
Tankar | |
#1 - - batmanbebis:

Jaa gud, detta har jag fantiserat om många gånger, men aldrig direkt hur jag skulle berätta för min kille..Men för världen, min familj, fan..gråter när ja tänker på det

Svar: Och jag vet inte alls hur vi ska berätta för alla andra typ. :P Det får vi ta den dagen. :)
Frugan

#2 - - Mizca:

Åh!
Jag tror din karl kommer bli överraskad på många sätt och när han ser testet kommer kaffebrickan flyga i golvet då han rusar upp för att krama om dig i glädjetårar.

#3 - - Mizca:

Svar: Tackar för din fråga :) Blir spännande å svara på den =)

Upp