Till dig.

Det finns en låt som jag bara älskar. Den talar direkt till hjärtat, det är precis så det är och känns. En dröm som man bara önskar ska bli sann. Den längtan som verkligen känns som en evighet..
 
Kan inte hålla tårarna tillbaka när jag lyssnar på denna underbara låt.
 
 
Sarah Dawn Finer - Till dig
 
Till dig
som ännu inte har nåt namn
du är bara en dröm
jag hoppas ska bli sann
Till dig
med all den kärlek jag vill ge
jag har väntat länge nu
känns som en evighet
Till dig
som jag hoppas jag får känna
ditt lilla huvud mot min arm
lilla stjärna utan namn
Innan åren springer bort
innan det är försent
jag är bara en bland
miljoner som längtar
jag vet tro mig jag vet
Till dig
som jag vill se växa upp
torka tårar från din kind
få dig att skratta
att vara still
Till dig
ett löfte som du får
jag lovar att älska dig
så mycket som det bara går
Allmänt, Tankar | barnlängtan, ofrivillig barnlöshet | |
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

Det passar så bra <33

sv: MHM, så saaaatans gott!!

#2 - - Mizca:

Åh, vad fin den var! Förstår att du blir tårögd.

Svar: Eller hur! Speciellt dessa tider ... sååå gott.

#3 - - Johanna ♡:

Den är verkligen så himla fin!

#4 - - H:

Åh❤️ vår tur kommer!

#5 - - H:

Åh❤️ vår tur kommer!

Upp