Förlossningar.

Jag borde inte titta på program där det visas förlossningar.. Jag börjar gråta varje gång! Trodde inte att jag var så känslig men det har nog utvecklats mer och mer sen vi bestämde oss för att börja försöka och när jag insåg att det inte kommer att bli så lätt.

Jag önskar så innerligt att jag får uppleva det dom får göra, tänk att få se sitt älskade barn för första gången, hålla i det och se sin älskade hålla i vårt gemensamma barn för första gången. 

Jag är så otroligt nyfiken hur min man kommer att reagera när han får se barnet första gången. Och även hur han kommer att vara under förlossningen. Jag kommer säkert att vara djävulen själv om jag ser till mitt vanliga humör vid smärta, obehag, när jag är trött och sur etc. Det är tur att min man är otroligt lugn i dom flesta situationer! Han kommer nog att få stå ut med en massa saker, inte bara under förlossningen utan under hela graviditeten.

Om vi nu har turen att få få igenom allt det dvs.
Tankar | barnlängtan, barnlängtan förlossning graviditet | |
Upp